Top دستگاه تصفیه آب Secrets

Wiki Article

آیا شرکت تصفیه آسا خدمات پس از فروش هم برای برند مینروا ارائه میکند؟

نمک ها و رسوبات سنگین: برخی از نمک ها و مواد محلول موجود در آب آشامیدنی هستند که به محلول شیمیایی نیستند اما بسیار ریز بوده و کوچکتر از آن هستند که با جوشاندن یا ته نشین شدن حذف گردند. این املاح سنگین با افزایش سختی آب آشامیدنی، نوشیدن آب را برای انسان سخت می نماید.

بسیاری از غذاهایی که در طول روز مصرف می کنیم اسیدی هستند.

نسبت به باقی دستگاه ها خوب و خیلی تمیز تصفیه میکنه،اما سرعت تصفیه پایین می باشد

دستگاه‌های تصفیه آب رومیزی در دو مدل مخزن دار و بدون مخزن تولید می‌شوند، دستگاه تصفیه آب بدون مخزن یک دستگاه کوچک است که روی شیر نصب شده و هر زمانی که شیر آب را باز کنید به شما آب تصفیه شده می‌دهد.

 دمـاتجهیــز؛ بهترین قیمت ها و برند های تجهیزات تأسیسات ساختمان 

بطورکلی دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای انواع زیرسینکی، رومیزیی، دیواری و و حتی سردوشی هستند. دستگاه تصفیه آب در مدل‌های مختلف از برندهای گوناگون (مانند دستگاه تصفیه آب سافت واتر، واتر سیف و ...) تولید و عرضه می‌شوند که هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی دارند، همچنین نکات بسیار مهمی وجود دارد که برای تهیه یک دستگاه تصفیه آب باید آن‌ها را بدانید، از این رو در ادامه نکات کاربردی و مفیدی در رابطه با انواع، نوع عملکرد، ویژگی‌ها، قیمت و نحوه انتخاب و خرید آن را شرح می‌دهیم.

.. مورد نیاز دارید، می‌توانید پس از تماس با مجموعه دماتجهیزاز کارشناسان فروش بخش تجهیزات خانگی و اداری مشاوره بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی دارای قطعات بسیاری میباشند که کیفیت آنها میتواند در کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده خروجی تاثیر زیادی داشته باشد همچنین در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل باید دقت نمایید که جنس درجه یک از این قطعات با قطعات تقلبی عوض نشده باشد چون در این صورت در قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی تاثیر خواهد داشت و شما قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اصلی را میپردازید در حالی که دستگاه تقلبی تحویل خواهید گرفت.

دستگاه‌های تصفیه آب دیواری عموما به صورت هوشمند تولید می‌شوند اما نوع غیر هوشمند هم دارند.

در بازارهای جهانی محصولات این برند در تایلند و تحت لیسانس آمریکا تولید می‌شوند ولی در ایران بدلیل تحریم‌ها و قیمت بالای ارز این برند در داخل کشور تولید شده و چاپ تایلند میخورند.

..)، مدت شستشو more info یا تعویض فیلترها، هزینه نصب و راه اندازی، همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی را در نظر داشته باشید.

اما فیلتر اصلی این دستگاه‌ها که عملکردی متفاوت‌تر از دیگر فیلترهای آب تصفیه کن دارد، فیلتر لامپ یو وی اشعه ماورا بنفش است که به تنهایی دارای یک محفظه استیل بسیار با کیفیت و ترانس جداگانه برق است.

فیلتر مینرال آن در مرحله ششم املاح معدنی مفید را به آب اضافه می کند تا آب خواص خود را حفظ کند. فیلتر قلیایی در مرحله هفتم خواص آنتی اکسیدانی به آب می دهد و در نهایت فیلتر اکسیژن ساز با افزایش سطح اکسیژن آب باعث شادابی و سر زندگی بدن می شود.

Report this wiki page